სადამრიგებლო პროგრამა
|
skolaSi saswavlo da aRmzrdelobiTi procesis
organizebulad marTvis saqmeSi klasis damrigebels umniSvnelovanesi roli akisria
. damrigebeli sagnis pedagogTan da direqciasTan erTad exmareba moswavles
skolaSi saqmian garemosTan adaptirebaSi. uyalibebs saswavlo Cvevebs,
TanaklaselebTan TanamSromlobis unars, qcevis wesebs.
Cemi
muSaobis mizani Cems
sadamrigeblo klasTan daemyareba
zogadi
ganaTlebis erovnul miznebs
da xels Seuwyobs
VI klasel moswavleTa fizikur
da gonebriv ganviTarebas, maTSi
cxovrebis jansaRi wesis
damkvidrebas; daexmare-ba maT
liberalur da demokratiul
Rirebulebebzedamyarebuli samoqalaqo cno-bierebis
CamoyalibebaSi, agraTve, ojaxis,
sazogadoebisa da saxelmwifos
winaSe sakuTari ufleba-movaleobebis gacnobierebaSi.
Cemi saaRmzrdelo
muSaobis principebi iqneba:
v
aRzrdis mTlianoba(xels Sevuwyob moswavleTafizikursulier da
socialur ganviTarebas);
v
Semoqmedi, aqtiuri
pirovnebis aRzrda(xels
Sevuwyob TiToeuli maTganis niWisa da
Sinagani SesaZleblobebis gamovlenasa
da ganviTarebas);
v
moswavleTa CarTuloba(TiToeuli dagegmili RonisZiebis gegmis SemuSavebaSi
aqtiur monawileobas mivaRebineb
moswavleebs, gaviTvaliswineb maT survilebsa da
SemoTavazebebs);
v
TanamSromlobis principi(klasSi Sevqmni TanamSromlobis garemos);
v
wigniereba(Sevecdebi
Sevayvaro maT kiTxva,
rom avumaRlo wignierebis done).
ამ მიზნებისა და სააღმზრდელო პრინციპების განხორციელების საშუალებაა დამრიგებლის წლიური სამუშაო გეგმით(გეგმა თან ახლავს, დანართი 1) წარმოდგენილი საკლასო და სასკოლო პროექტებზე მუშაობა(დანართი 2), ღონისძიებების ჩატარება(დანართი 3), კლასის საათი(დანართი 4) და სხვ.
დამრიგებლის სამუშაო გეგმა დანართი1
#
|
შესასრულებელი
სამუშაო
|
შესრულების
დრო
|
1.
|
კლასის საკლასო ოთახის ინვენტარიზაციის ფურცლის შექმნა
|
სასწავლო წლის დასაწყისში
|
2.
|
მოსწავლეთათვის სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა
|
სექტემბერი
|
3.
|
მოსწავლეთა მშობლებისათვის სკოლის შინაგანაწესის გაცნობა
|
სექტემბერი
|
4.
|
საკლასო ოთახის ესთეტიკური გაფორმება
|
სასწავლო წლის დასაწყისში
|
5.
|
ზრუნვა მოსწავლეთა იერსახის მოწესრიგებასა და სანიტარულ-ჰიგიენური
პირობების დაცვაზე
|
სიტემატურად
|
6.
|
კლასის თვითმმართველობის არჩევა
|
სექტემბერი
|
7.
|
მშობელთა კრების ჩატარება
|
წელიწადში
ოთხჯერ
|
8.
|
მშობელთათვის შვილის აკადემიური მოსწრებისა და ყოფაქცევის გაცნობა
|
რეგულარულად
|
9.
|
მოსწავლეთა გაკვეთილებზე დასწრება-დაგვიანებაზე კონტროლი
|
სიტემატურად
|
10.
|
დღიურის წარმოებაზე კონტროლი
|
სიტემატურად
|
11.
|
საკლასო ჟურნალის
მოწესრიგება
|
რეგულარულად
|
12.
|
მოსწავლეთა პორტფოლიოების(პირადი საქმეების) მოწესრიგება
|
რეგულარულად
|
13.
|
საკლასო პროექტების განხორციელების უზრუნველყოფა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
14.
|
საკლასო და სასკოლო ღონისძიებებში მონაწილეობის უზრუნველყოფა
|
მთელი წლის
მანძილზე
|
15.
|
კლასის საათის ჩატარება
|
თვეში 4-ჯერ
|
დამრიგებლის
მიერ VI
კლასთან ჩასატარებული
პროექტები დანართი 2
თარიღი
|
პროექტი
|
მიზანი
|
დასაწყისი ---
ნოემბერი
დასასრული ---- მაისი
|
,,ჩვენ ვკითხულობთ“
|
მოსწავლეებისთვის წიგნიერების დონის
ამაღლება
|
დასაწყისი ---
სექტემბერი
დასასრული ---- მარტი
|
,,ART-ნაბიჯები“
|
მოსწავლეთა
შესაძლებლობების გამოვლენა და წახალისება
|
დამრიგებლის მიერ VI კლასთან ჩასატარებული
ღონისძიებები დანართი 3
თვე
|
ღონისძიებები
|
მიზანი
|
შენიშვნა
|
15
სექტემბერი
|
ცოდნის ზეიმი
(სასკოლო ღონისძიება)
|
სასწავლო წლის დაწყების საზეიმო გახსნა
|
|
18
ოქტომბერი
|
ლაშქრობა
|
მოსწავლეთა იტელექტუალური და ფიზიკური განვითარება
|
|
23
ნოემბერი
|
გიორგობა-ჩემი სოფლის დღესასწაული -წირვაზე დასწრება
(საკლასო ღონისძიება)
|
მოსწავლეთა სულიერი აღზრდა
|
|
29
დეკემბერი
|
,,საახალწლო ზღაპარი“- საკლასო სპექტაკლი
(საკლასო ღონისძიება)
|
მოსწავლეთა ესთეტიკური აღზრდა
|
|
30
იანვარი
|
მინი-სპექტაკლი
,,ხაზარულა“
|
მოსწავლეთა ესთეტიკური აღზრდა
|
|
9
თებერვალი
|
,,ნუ ოდეს დამივიწყებთ
დავითს“-ლიტერატურული კომპოზიცია
|
მოსწავლეთა
პატრიოტული აღზრდა
|
|
31
მარტი
|
მოსწავლეთა
ნამუშევრების გამოფენა
|
მოსწავლეთა
ესთეტიკური აღზრდა
|
|
15-16
აპრილი
|
1. ,,ო, ენავ, ჩემო...“-დედაენის დღისადმი მიძღვნილი
ლიტერატურულ-მუსიკალური კომპოზიცია(სასკოლო ღონისძიება);
2. ,,ქრისტე აღსდგა“-სააღდგომო ლიტერატურულ-მუსიკალური
კომპოზიცია (საკლასო ღონისძიება)
|
მოსწავლეთა ინტელექტუალური განვითარება და ესთეტიკური
აღზრდა
|
|
29
მაისი
|
მხიარული სტარტები- V კლასთან შეჯიბრი
|
მოსწავლეთა ფიზიკური განვითარება
|
|
ივნისი
|
ექსკურსია :
ოფშკვითი --სათაფლია- პრომეთეს მღვიმე-ოფშკვითი
|
მოსწავლეთა ინტელექტუალური განვითარება
|
დანართი 4
sadamrigeblo
saaTs kviraSi erTi saaTi eTmoba. am Sexvedrebze moswavleTaTvis mniSvnelovani da
aqtualuri sakiTxebis ganxilva mimdinareobs. swavlasa da urTierTobaSi
sirTuleebis gacnoba. am sirTuleebis Tavidan acilebis , Tu maTi gadaWris gzebis
Zieba . es yovelive mniSvnelovnad xels uwyobs moswavlis pirovnul da socialur
ganviTarebas, qmnis urTierTndobisa da pativiscemis atmosferos, rac Tavis mxriv,
moswavlesa da maswavlebels Soris poziciuri urTierTobis Camoyalibebis
safuZvelia.
am
Sexvedrebze moswavles SeuZlia iyos gaxsnili , gulwrfeli, axsnas Tavisi
qmedebebi, aRiaros Secdomebi, gaacnobieros rom is mniSvnelovani wevria, rom mas
aRiareben, pativs scemen, mis azrs usmenen da angariSs uweven, amave dros
misganac igives moelian. yovelive es klasSi ( skolaSi) jansaRi urTierTobis
Camoyalibebas uwyobs xels.
სადამრიგებლო კლასის
საათი
მიმართულებები
|
პიროვნული და მორალური
გ
ა ნ ვ ი თ ა რ ე ბ ა
|
გარემოდაცვითი კულტურა და ცხოვრების
ჯანსაღი წესი
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება.
უსაფრთხოება
|
ინტელექტუალური და ესთეტიკური განვითარება
|
ს ა
ს ა უ
ბ რ ო
თ
ე მ ე
ბ ი
|
1. კლასში ქცევის წესების შემუშავება;
2. მსგავსება და განსხვავება;
3. შემწყნარებლობა
4.მოთმინება/ნებისყოფა
5. სამართლიანობა
6. წონასწორობა
7. მეტსახელები-
,,იარლიყები“
|
1.
დღის რეჟიმის შედგენა;
2.
რას ნიშნავს ცხოვრობდე ცხოვრე-ბის ჯანსაღი წესით;
3.
სკოლა ჩემი სახლია;
4.
როგორ დავიცვათ გარემო;
5.
ჩვენი ფლორა და ფაუნა;
6.
ინფექციური დაავადებების თავიდან აცილების გზები;
|
1.
,,მაინც რა არის სამშობლო“
2.
აფხაზეთი-ჩვენი ტკივილი;
3.
ექვთიმე თაყაიშვილი-საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი;
4.
წყალდიდობა
5.
ღვარცოფი
6.
მიწისძვრა;
7.
მეწყერი;
8.
სეტყვა
|
1.
როგორ გადავაქციოთ წვეულება ზეიმად;
2.
მარტო სახლში;
3.
ხელოვნების დარგები და მსოფლიო შედევრები;
4.
მხატვრული ლიტერატურის როლი მოზარდის ჩამოყალიბებაში;
5.
საყვარელი ლიტერატურული
პერსონაჟები;
6.
ბავშვთა უფლებები
7.მსოფლიოს
საოცრებები
|
No comments:
Post a Comment